Как проверить генератор

Як перевірити генератор. Дуже часто є автомобілі, в яких після запуску двигуна акумулятор горить або ледь тліє, але в іншому випадку власники не турбуються. Є вправи - 13,5 - 14,2 В. Єдине, але ... Коли споживачі увімкнено, напруга на клемах акумулятора падає до 13,3 - 12,6 В. Тут вже зрозуміло, що генератор несправний. Нам доведеться видалити та відремонтувати його. Перш ніж продовжувати демонтаж та ремонт, для початку було б непогано знати, що є причиною несправності та що потрібно замінити в ній, щоб усунути його. Для попереднього діагнозу я буду використовувати мотор-5100 тестер у режимі осцилографа. Я підключаю його до 61 контакту генератора, тобто На дроті обмотки збудження та відповідно до отриманої осцилограми, вже можна судити про причину несправності. Ви також можете знайти його за допомогою звичайного осцилографа або омметра, але лише після зняття та розбирання генератора. 1. Осцилограма робочого генератора. 2. Якщо значення напруги хвилювання більше половини напруги акумулятора, і повинно бути дорівнює половині, то ми побачимо таку осцилотограму, яка слабко відрізняється від осцилотограми робочого генератора, але все -таки несправність присутня. У цьому випадку лампа зарядки акумулятора на приладовій панелі повністю виходить після запуску двигуна, тобто. як це має бути. 3. Далі - несправний випрямлячий діод або його ланцюг. Від надмірного навантаження та поганого контакту клеми блоку випрямляча з клемами статора пластик розтоплював і шлях між двома спаленими діодами, що еквівалентно розривах у самому діоді. Лампа зарядки акумулятора на приладовій панелі яскраво горить. 4. На осцилограмі ми бачимо перерву в додатковому діоді. Лампа заряду акумулятора на приладовій панелі горить дуже тьмяно, ледь помітно. 5. Якщо опір додаткового діода більше, ніж закладений, в цьому випадку 1090 Ом проти 830 Ом для двох інших, то ми побачимо таку осцилотограму. Лампа зарядки акумулятора на приладовій панелі тьмяно спалює. 6. Нижче в одному осцилограмі є три несправності одразу: розрив в одному та підвищений опір (1260 Ом) в інших додаткових діодах, плюс завищена напруга при обмотці збудження - 11,7 В. Лампа заряду акумулятора на приладовій панелі горить дуже яскраво, як коли запалювання увімкнено, і при натисканні на нього блимає ще яскравіше. Після заміни приладової панелі справним, з вихідною напругою хвилювання, що дорівнює 6,7 В, осцилограма змінилася. Автомобіль Chevrolet-Niva з генератором 2112, розташованим внизу праворуч. Лампа заряду акумулятора періодично спалахує і виходить. Напруга заряду акумулятора утримується стабільно - 13,3 В. Після зняття генератора він виявив, що Тосол котиться на вершині труби. Саме в той момент, коли краплі впала всередині генератора, лампа зарядки акумулятора на приладовій панелі освітлена. Коли я демонтував генератор, блок діодів був покритий білим рейдом, який утворювався із сушеного антифриз.

Администрация магазина Корзо.