Як перевірити видалений генератор. Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, визначте несправність у генераторі. Генератор майже раптово (останній 3-4 км на холостому ходу був притуплений лампочкою акумулятора, і, з нею, чомусь світло «ручного ручка») був повністю мертвим, я пішов до будинку на батареї (судячи Залишковий заряд акумулятора 9,5 В) я намагався дотримуватися книг інструкцій "за кермом", але не все зрозуміло. Підшипники не зламані, задні «сухі» свистки, але щільно тримаються, на валу немає зворотного зв'язку, статор не чіплявся до ротора. 1. Я перевірив висновки статора - резистентність нескінченно невелика, як я це розумію - це добре. Щоб перевірити закриття маси, написано, що вам потрібно перевірити SOPR. Між кожним висновком (окремо) та тілом статора - він повинен бути нескінченно великим, але у мене взагалі немає руху на дисплеї тестера (я спробував його і всередині - всі один) 2. Контактні кільця ротора (вздовж яких пензлики Драйв), між ними має бути 1,7-2,3 Ом, у мене 2,7 Ом; Щоб перевірити закриття обмотки для маси, необхідно, як у випадку статора, перевірити опір між контактними кільцями та тілом, він повинен бути нескінченно великим, і я (як у статора) Не майте руху на дисплеї. 3. Щоб перевірити діодний міст, необхідно перевірити опір між висновками та рештою охолодження повітря, перевірити діоди - між висновками та кріпленням (повинні бути різні показання). У мене більше немає свідчень. Єдине, що я не перевірив - це регулятор напруги (там потрібно зібрати ланцюг, підключити цибулину, подавати напругу. Я подумав, що спочатку було б непогано мати справу з рештою) 4. і один із двох кисті - одна хороша довжина (півтора сантиметра), і тут лише кілька мм залишилось від другого, і це лише 2 міліметри "нахиляються" в рукав, де контакт дзвонить, а самі контактні кільця стертуються 1-2 мм, і коли я демонтував генератор, ця друга пензлик, як правило, була незнайомцем з рукава (вона не піднімалася), але вона могла піднятися туди в процесі розбирання). Тож я думаю, що навряд чи через пензлик генератор може раптово перестати зарядитись так раптово, це мало статися поступово, а не за 4 км до остаточного зриву. 5. Дуже важливий момент, що я ніде не знайшов відповіді: як перевірити генератор, видалений з автомобіля (зібраний), не надягаючи його на машину? Вал можна скрутити свердлом, одягнувши 24 -ту головку на гайку шківа (лише в якому напрямку це має значення?), Але які контакти слід підключити та перевірити на напругу? У мене є генератор 96224431 для 8-клапного автомобіля 96-го року з недопластиковою задньою кришкою, але силуміном (міст і регулятор знаходяться всередині корпусу). Роз'єм є прямокутним (не округленим) 3-контактним. Я буду дуже вдячний, якщо ви допоможете заощадити 8000 рублів на новому генераторі та відремонтувати старий своїми руками.
Администрация магазина Корзо.