Як перевірити генератор автомобілів у 6 простих кроках. Саме генератор є основним джерелом енергії. Якщо він не вдається, машина не зможе довго їздити на батареї. Генератор відповідає за правильну роботу всіх електричних систем у автомобілі. Саме він є основним джерелом енергії. Якщо генератор вийшов з ладу, автомобіль не зможе довго їздити на акумуляторі. Більшість автомобілістів не приділяють належної уваги цьому найважливішого елемента. Тим не менш, дуже важливо стежити за його станом та правильною роботою. Зрештою, якщо щось піде не так, не тільки сам генератор може страждати, але й ті системи, які з ним пов'язані. Перевірити експлуатацію генератора не буде складно і не займе багато часу. І найголовніше - допомогти вчасно діагностувати можливі несправності та запобігти серйозним зривом, які можуть потрапити на гаманець. Для найпростішої перевірки вам знадобиться звичайний мультиметр, який можна придбати в більшості спеціалізованих магазинів. Але все -таки варто почати з перевірки напруги ременя генератора та стану підшипників. Генератор не повинен видавати сторонні звуки під час роботи і сильно нагріватися. Якщо від нього походить сильна спека, це викликає занепокоєння. Якщо все добре, ви можете перейти до вимірювань. Використовуючи вольтметр, вам потрібно виміряти напругу на акумуляторі, коли двигун працює. Він повинен бути в діапазоні 12,5 - 12,8 В. Другий етап аудиту передбачає вимірювання напруги приблизно 2000 об / хв. Якщо вимірювання показали приблизно 13,5 - 14,5 В, то ви не можете хвилюватися - генератор в порядку. Якщо розбіжності великі, вам доведеться розпочати ретельну перевірку різних елементів генератора. Можливо, що через несправність або знос одного з елементів, вся система працює неправильно. Повна перевірка генератора проводиться в декількох етапах. Нам доведеться подивитися на контроль напруги, діодний міст, щітки та кільця генератора, ротора та статора. Негайно зауважте, що для повної перевірки знадобиться мультиметр. Перевірка регулятора напруги зазвичай проводиться з недостатнім зарядкою акумулятора або його "перероблення". Вам потрібно, звичайно, вимірювати стрес і робити це під навантаженням, тобто в революціях. Процедура проводиться при 2000 об / хв і вище. Приблизно 14.4 - 15 В. При перевірці регулятора конденсатор на опір повинен відображатися на дисплеї. Він повинен прагнути до нескінченності. Щітки та кільця повинні бути перевірені на демонтажі регулятора напруги. Щітки мають власний індикатор зносу, як, наприклад, протектор шин. Мінімальна прийнятна висота пензлів становить 4,5 мм. З кілець те саме діаметром не менше 12,8 мм.
Администрация магазина Корзо.