6.2. Генератор

6.2. Генератор. 1 - кришка збоку контактних кілець; 2 - Блок випрямляча; 3 - болт кріплення блоку випрямляча та вихід обмотки статора; 4, 5 - контактні кільця; 6 - задній кульковий підшипник; 7 - вал ротора; 8 - ізоляційні втулки; 9 - гвинт кріплення тримача щітки; 10 - плюс контактний болт (висновок "30"); 11 - ізоляційний рукав контактного болта; 12 - Плотер центральної обмотки статора; 13 - тримач пензля; 14 - негативна щітка; 15 - позитивна щітка; 16 - шпилька для прикріплення генератора до розтягування; Діаграма підключення системи генератора. 1 - акумулятор; 2 - намотування ротора генератора; 3 - генератор; 4 - намотування статора генератора; 5 - Блок випрямляча генератора; 6 - регулятор напруги; 7 - додаткові резистори; Право (з боку приводу) На транспортних засобах VAZ-2101, -2102 та їх модифікаціями використовували трифазний генератор змінного струму G-221 (див. Рис. G-221 генератор) із вбудованим випрямлячем. До середини 80-х років "негативні" клапани (діоди) випрямляча вдавали в кришку 1, а "позитивні" -ни є окремою пластиною, прикріпленою до кришки. Починаючи з середини 80-х, генератори G-221 були у всіх клапанах у незамінному блоці випрямляча 2, що складається з двох пластин. У разі пошкодження клапанів блок замінюється новим. Регулятор 6 (див. Рис. Система генераторів) підтримує напругу генератора на 13,2–14,5. Сприятливість генератора перевіряється за допомогою контрольної лампи 12 у комбінації пристроїв та реле 13. Коли запалювання увімкнено, коли двигун (і, отже, генератор) ще не працює, струм протікає через реле контакти з акумулятора, а лампа спалює. Після запуску двигуна і коли автомобіль рухається, лампа повинна згинатись, оскільки під впливом випрямленої фазової напруги генератора, ретрансляційна якоря повинна бути притягнута до ядра та відкрити реле контакти. Copyright © 2007-2023 Усі права захищені. Усі торгові марки є власністю відповідних власників.

Администрация магазина Корзо.