Замена регулятора напряжения (внешний)

Заміна регулятора напруги (зовнішня) На "Класиці" ви можете знайти 2 типи регуляторів напруги: вбудовані в генератор і зовнішній. Різниця полягає в моделі генератора, яка встановлюється на автомобілі. На старих моделях Zhiguli (VAZ 2101, 2102, 2103, 2106, 2121 з двигунами карбюраторів), встановлений генератор G-221, а зовнішній регулятор напруги-це невелика "коробка", яка прикріплена двома гайками на ліва грязь. Майже про заміну такого регулятора буде обговорено в цій статті. На пізніших моделях VAZ (2104, 2105 та 2107) генератор G-222 стоїть, а регулятор напруги вже інтегрований у корпус генератора і є невеликим "чорним" планшетом. Видалення та встановлення регулятора напруги. Заміна зовнішнього регулятора напруги VAZ 2101-2106. 1) Ми перевертаємо два гайки головою на "8" і видалимо регулятор. 2) Відключіть два дроти. 3) Ми застібаємо новий регулятор до грязі та підключаємо дроти: помаранчевий - до висновку "15" та сірий - до висновку "67". Схема підключення реле регулятора напруги. УВАГА! Перш ніж запустити двигун, переконайтеся, що контакт між регулятором напруги та "масою" автомобіля є надійним, а дроти правильно підключені до висновків "15" та "67". Вартість та взаємозамінність. Вбудований реле регулятор напруги 71.3702 для генератора G-222. Середня ціна регулятора напруги вбудована в щітки і віддалено близько 100 рублів. Моделі генераторів G-221 та G-222 взаємозамінні, тобто ви можете без особливих труднощів поставити новий генератор з "семи" на "копійці", але варто звернути увагу на правильний заряд акумулятора. Для цього потрібно доопрацювати проводку відповідно до стандартної схеми з'єднання. Залежно від ситуації, або зовнішня реле встановила регулятор напруги, або, навпаки, вийміть зовнішній і залиште вбудовану в генератор. Нормальна напруга в бортовій мережі автомобіля становить діапазон 13,5-14,5 вольт.

Администрация магазина Корзо.