Как правильно подключить 6 катушечный генератор на мопеде дельта

Moto- Arena.ru. На нашому форумі Moto ви знайдете всі відповіді на виставку, ремонт, налаштування мопеда, скутера, скутера чи мотоцикла. Сервісна зона мопедів мотоциклів дельти -дельта -скутер мотоциклів, таких як Рига Карпат, зміни, налаштування мото -мопедів, таких як альфа -дельта -скатер, ми термінові допоможемо інших питань когнітивна секція література літератури літератури літератури літератури літератури літератури літератури літератури літератури для ремонту моторних літератури літератури , Інші літератури на дорозі Moto News Gutters Moto подорожують на зустрічі Moto (клуби) Мето -зустріч міста Снецнаой (Торес) Мото -зустріч інших міст, які я продам, я куплю, обмінюю мотоцикл, що продають мото, біржують інші інші Moto Transaction Shops, послуги, салони, сайти, форуми, портали зберігають Салони Послуги Приватні підприємці Мото -сайти, форуми, портали Moto Films. (Інтернет). Відео -музика Цікаві новинні ігри Комп'ютерні ігри Міні -ігри для мобільних пристроїв Інші ігри Хобі Завання Закриті теми! Запитання адміністративного розділу, відповіді на форумі. Пропозиції та побажання нових на зоні обслуговування дому форуму в Альфа -дельті Оріон Родзон. × Це сповіщення показує на всіх сторінках. Не соромтеся редагувати цей текст. Видаліть цей рядок, щоб увімкнути -> Проблеми заміни генератора. Велосипедист. Повідомлення: 18 Зареєстровано: 03 серпня 2013 р., 14:18 Репутація: 0 Велосипед: ABM Вітайте Ваше ім'я: Владіслав. Проблеми заміни генератора. 02 серпня 2014, 16:50. Доброго часу! Під час заміни статора генератора я зіткнувся з такою проблемою: рідний генератор-6-крутий. З 5 висновками: 1 червоний 2-синій 3-зелений 4-білий 5-жовтий. Новий конструктивно-це той самий 6-крутий, але замість білого та жовтого виходу 2 жовтого кольору, які не називаються масою, на відміну від старого. Як я це розумію, новий генератор -це одиночна фаза. Насправді, що сталося: покладіть новий генератор, двигун запускається, і в бічній мережі є велика напруга зі збільшенням фрагментів - вона спалила всі лампочки. Виявляється, старий ПП не працює? Питання: Що робити? Ви можете замовити генератор так само, як і рідний. Або я можу змінити ПП? Вони, здається, теж різні. Moborklamer. Повідомлення: 783 Репутація: 54 Велосипед: Yamaha Ваше ім'я: Антон. Мотоцикл. Повідомлення: 3813 Зареєстровано: 25 червня 2012, 20:28 Репутація: 322 Велосипед: Alpha RX50 Ваше ім'я: Alexey Loce: novoch.ru. Re: Проблеми заміни генератора. 02 серпня 2014, 21:30. Так, ви маєте рацію, у вас є два виходи - або купуйте регулятор у валюра активів (є невигідний генератор) або переробляйте Старого Альфовського. --- Нативний регулятор вимірює жовтий і досягає заданої напруги, гасне надлишку енергії з тиристором всередині- воно штовхає біле (кінець всієї обмотки) до маси (зеленого). У PR з активу (та ін. Мотова з не -землею) всередині є діодний міст, тому маса утворюється ним і гасне через нього. --- Зміна старого. Це легко, але ви будете першим. 1) Поєднайте один із жовтого генератора з масою (може бути на PP Plug), тобто заземлити обмотку. 2) Підключіть жовтий і білий у PP Plug і подайте другий жовтий від генератора (точніше, він вже з'єднується там).

Администрация магазина Корзо.